Lastefond tunnustas tulevasi füsioterapeute, kes pühenduvad laste aitamisele
Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefond tunnustas tänavu füsioteraapia magistriõppe teise aasta üliõpilasi Mari-Ann Kornakut ja Kirke Pruudelit, kelle pühendumus, erialane sihikindlus ja soov panustada laste füsioteraapia arengusse pälvisid stipendiumikomisjoni heakskiidu.
Füsioteraapia stipendiumi eesmärk on toetada Tartu Ülikooli magistrante, kes soovivad oma teadmisi ja oskusi rakendada laste arengu ja tervise toetamisel. Lastefondi toel saavad tudengid osaleda koolitustel, täiendada end valdkonnapõhiselt ja viia ellu magistriõpingutega seotud uurimistöid.
Komisjon tõi Kirke Pruudeli puhul esile tema silmapaistvad praktilised kogemused ning siira pühendumuse laste ja nende perede toetamisel. Kirke töötab juba mitmendat aastat neuroloogiliste kahjustustega lastega ning tema magistritöö on samuti seotud laste füsioteraapiaga.
Tunnustus rõõmustas Pruudelit: „Stipendiumi saamine tähendab minu jaoks võimalust enda teadmisi laiendada, et olla lastele ja nende vanematele mitmekülgsemalt abiks. See annab lisatõuke enda arendamiseks, et saaksin olla teadlikum füsioterapeut.”
Mari-Ann Kornak on oma õpingute kõrvalt aktiivselt tegutsenud nii spordiürituste korraldamisel kui ka füsioterapeudina, tegeledes igapäevaselt nii laste kui ka täiskasvanutega. Tema magistritöö uurib geenide mõju aeroobsele võimekusele ning ta soovib end täiendada Schroth teraapia valdkonnas, mis keskendub skolioosiga patsientide ravile. Komisjoni sõnul tundsid nad stipendiumitaotlust lugedes, et laste liikumisharjumuste soodustamine on talle südamelähedane.
Kornak võttis stipendiumi vastu tänutundega: „Olen tänulik tunnustuse eest, mis mulle stipendiumi näol jagati. Stipendium aitab mul panustada enda erialasesse arengusse ning toetab magistriõpingute lõpuleviimist,” sõnas Kornak.
Tartu Ülikooli Sihtasutus avaldab siirast tänu Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefondile, kelle järjepidev toetus aitab kasvatada uut põlvkonda spetsialiste, kes pühenduvad laste tervise ja liikumisvõime parandamisele.
